Förlust emot Halmstad

15 maj, 2018

Det blev efter en riktigt rysare förlust emot Halmstad i den första SM-Finalen för herrarna. Läs här Skånskan referat ifrån matchen: http://www.skd.se/2018/05/15/eai-i-brygga/

Imorgon jagar damerna revansch emot Storfors i den andra SM-Finalen i bäst utav 3. Storfors vann den första igår, så nu behöver tjejerna ert supporterstöd. 18.30 onsdag kväll i Blomsterbergshallen är det som gäller.

Kategorier

Månadsarkiv

RSS Nytt från SBTF

  • Flera landslagsspelare i Sydeuropa på WTT-turné
    Sommaren är igång, och sedan några år tillbaka innebär juni att WTT-touren gör ett par stopp på Balkanhalvön. Flera svenska landslagsspelare är på plats för tävlingar i Nordmakedonien, Kroatien och […] Inlägget Flera landslagsspelare i Sydeuropa på WTT-turné dök först upp på Svenska Bordtennisförbundet – SBTF.
  • Anmälan öppen till utbildningen Bordtennistränare Klubb
    Ta chansen och anmäl dig till utbildningen Bordtennistränare Klubb, som är ett utmärkt steg för dig som är ansvarig tränare för en träningsgrupp i din förening.    Utbildningen riktar sig till […] Inlägget Anmälan öppen till utbildningen Bordtennistränare Klubb dök först upp på Svenska Bordtennisförbundet – SBTF.
  • Emil och Siri föll med flaggan i topp
    Emil Ellermann och Siri Benjegård stod för de sista ljusglimtarna när de nådde varsin semifinal i Helsingborg. Sverige lämnar därmed WTT Youth Contender 2026 med två mixedguld och fyra semifinalplatser.  […] Inlägget Emil och Siri föll med flaggan i topp dök först upp på Svenska Bordtennisförbundet – SBTF.

Relaterade inslag

SM-final herrar

Nu fortsätter Herrlaget kampen om SM-guld. Finalmatch nr 1: Tisdag 19/4 kl 18.30 borta mot Halmstad Finalmatch nr 2: Torsdag 21/4 kl 18.30 i Blomsterbergshallen Kom och hjälp Eslöv till SM-guld!

läs mer